COL·LEGI D' ALBATARREC

COL·LEGI D' ALBATARREC
EL NOSTRE MENJADOR

Dades personals

02 de setembre 2010

CONSERVA DE TONYINA AMB ESCABEX


Durant el mes d' agost, la tonyina està molt bè de preu. En vaig comprar una que feia 8 kilos. La vaig netejar, li vaig treure la pell i les espines i la vaig partir a trocets.
En una cassola vaig posar 3 parts d'oli d'oliva i una part de vinagre, una culeradeta de sal, pebre vermell dolç a gust, i pebre blanc i unes fulles de llorer.
Vaig trencar a juliana, ceba tendra i pastanaga i ho vaig deixar bullir a foc lent a la cassola. Quan ja estava cuit, hi vaig afegir
la tonyina.Només dos minuts, i a tancar el foc.
Després s' omplen els pots, amb el mateix suc, i si en falta, s'hi posa oli d'oliva. Es tanca bé i es fan bullir al bany maria 20 minuts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada